- Podrobnosti
- Napsal Roman Cápal
Školní vzdělávací program - "Cesta k vědění".
ŠVP koordinátor: Mgr. Jindra Hrdinová Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Vzdělávací priority školy (ŠVP)
ŠVP Cesta k vědění respektuje tradice školy, využívá její charakteristické podmínky a reaguje na vzdělávací požadavky klientů (rodiče, žáci). Na základě provedené analýzy vzdělávacích podmínek školy a vzdělávacích požadavků klientů (rodiče, zřizovatel) škola stanovila následující vzdělávací priority:
1) Poskytovat kvalitní základní vzdělání zaměřené na „aktivní dovednosti“ žáků.
2) Posílit výuku cizích jazyků s důrazem na jazyk anglický (německý jazyk, ruský
jazyk).
3) Rozvíjet individuální schopnosti žáků formou volitelných předmětů
v jednotlivých ročnících a napomáhat tak žákům v jejich profesní orientaci.
4) Podporovat rozvíjení pohybových dovedností žáků ve školních i mimoškolních
sportovních aktivitách.
5) Vést žáky k využívání komunikačních a informačních technologií, podporovat
zavádění a využívání výpočetní techniky do všech předmětů, podporovat výuku na počítačích
ŠVP Cesta k vědění respektuje tradice školy, využívá její charakteristické podmínky a reaguje na vzdělávací požadavky klientů (rodiče, žáci). Na základě provedené analýzy vzdělávacích podmínek školy a vzdělávacích požadavků klientů (rodiče, zřizovatel) škola stanovila následující vzdělávací priority:
1) Poskytovat kvalitní základní vzdělání zaměřené na „aktivní dovednosti“ žáků.
2) Posílit výuku cizích jazyků s důrazem na jazyk anglický (německý jazyk, ruský
jazyk).
3) Rozvíjet individuální schopnosti žáků formou volitelných předmětů
v jednotlivých ročnících a napomáhat tak žákům v jejich profesní orientaci.
4) Podporovat rozvíjení pohybových dovedností žáků ve školních i mimoškolních
sportovních aktivitách.
5) Vést žáky k využívání komunikačních a informačních technologií, podporovat
zavádění a využívání výpočetní techniky do všech předmětů, podporovat výuku na počítačích
a jejich využívání.
6) Rozvíjet komunikační dovednosti žáků
- v mateřském jazyce,
- v cizím jazyce,
- v informačních a komunikačních technologiích
- v sociálních vztazích
6) Rozvíjet komunikační dovednosti žáků
- v mateřském jazyce,
- v cizím jazyce,
- v informačních a komunikačních technologiích
- v sociálních vztazích