logo školy férová škola partnerská škola, ZŠ Jozefa Horáka, Banská Štiavnica, Slovenská republika            

 

Úřední hodiny po dobu karantény jsou pondělí a středa od 9 do 12 hodin.

 

Nařízení ředitele školy.

         Z důvodu uzavření školy v důsledku ohrožení zdraví v souvislosti s výskytem koronaviru je také v měsících duben, květen a červen uzavřena školní družina. Za tyto tři měsíce se nebude vybírat školné za ŠD. Případné přeplatky budou vráceny rodičům v měsíci červenci 2020.

      Moravská  Třebová  26. 5. 2020

                                                                                                 Mgr.  Petr Vágner

                                                                                                       ředitel  školy

Pokyny pro rodiče a žáky k nástupu do školy 25. 5. 2020

Vážení rodiče, milí žáci, 

zasíláme vám pokyny k výuce, která bude probíhat od pondělí 25. 5. 2020. Žáci jsou rozděleni do skupin, které jsou trvalé a neměnné. Skupiny byly určeny tak, že přednostně s třídním učitelem jsou žáci vyžadující zvýšenou péči při vzdělávání a dále byli zařazeni žáci dle data došlých dotazníků. O zařazení vás bude v krátké době informovat třídní učitel. Každá skupina má určenou svoji učebnu, v níž bude po celou dobu výuky. Přesné časy příchodů do školy naleznete v příloze 1  Příchody.

 

S SEBOU:

Čestné prohlášení ( v příloze 2)  – aktuálně k datu 25. 5. 2020 vyplněné a podepsané - bez něj nebudou žáci vpuštěni do budovy školy a budou trvale vyloučeni z přípravy,

- 2 roušky,

- sáček (na použitou roušku),

- přezůvky,

- svačinu a pití,

-psací a rýsovací potřeby a sešit / blok na poznámky

- učebnice a PS pro ČJ a M

PŘED ŠKOLOU

Žáci se sejdou před vchodem do školy a dle pokynů pedagogických pracovníků se budou shromažďovat do skupin s příslušným odstupem dle harmonogramu, který je uvedený v příloze Příchody. Před vchodem je zakázáno se shlukovat, žáci budou dodržovat  rozestup 2 metry. Prosím, stoupněte si tak, aby ostatní lidé mohli volně vcházet a vycházet do / z budovy školy.

Ve stanoveném čase si žáky vyzvedne vyučující, který je odvede do učebny.

VE ŠKOLE

V prostorách školy budou žáci dodržovat rozestup 2 metry.

Po příchodu do školy se žáci přezují a vydezinfikují ruce .

Při vstupu do třídy si každý žák povinně vydezinfikuje ruce. V lavicích bude sedět každý žák sám. 

V budově školy i ve třídě jsou žáci povinni nosit roušku.

Po skončení vyučovacího bloku učitel odvede žáky zpět před budovu školy, odkud okamžitě budou odcházet. Dětí, které jsou přihlášené i na odpolední aktivity, zůstávají ve stejné učebně. V pondělí 25. 5. 2020 odpoledne budou rodiče přicházet k bočnímu vchodu, kde bude službu konající pedagogický pracovník přivádět děti a předávat rodičům. Bude –li dítě odcházet samo, musí mít od rodičů tento požadavek napsán s příslušnou hodinou odchodu. V další dny po telefonickém vyvolání rodičem budou děti odvedeny před hlavní vchod budovy. Telefonní číslo bude dětem v pondělí sděleno.

Pro žáky jsou vyhrazeny všechny toalety tak, jak přísluší třídám. V těchto prostorách je též zakázáno shlukovat se a je třeba dodržovat povinný rozestup. 

 

Během celé doby dopoledního i odpoledního vzdělávání je nutné důsledně dbát na hygienické návyky. Jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny.

 

V případě nevolnosti musí žák ihned tuto skutečnost nahlásit vyučujícímu.

 

Docházka na přípravu je trvalá a povinná, tudíž v případě absence musí být žák předem omluven rodičem / zákonným zástupcem třídnímu učiteli.

Studené obědové svačinky budou dětem přineseny do tříd a rozdány.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

S pozdravem Mgr. Jindřiška Hrdinová, zástupce ředitele

příloha 1  Příchody     příloha 2 Čestné prohlášení

 

Vyhláška MŠMT.

VYHLÁŠKA ze dne 27. dubna 2020 o hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve druhém pololetí školního roku 2019/2020.

 

Zápis do 1. třídy 2020.

Rozhodnutí o přijetí dítěte bude zveřejněno na webových stránkách školy během května.

Rozhodnutí o nepřijetí bude posláno zákonným zástupcům do 18/5 2020, ostatní děti jsou přijaty.

Po ukončení mimořádných událostí uspořádáme setkání s rodiči zapsaných dětí zaměřené na seznámení se s prostředím školy, vzdělávacím programem a učiteli, termín bude upřesněn. 


Online výuka a informace v době nouzového stavu.

 

 Školský portál Pardubického kraje - Klíč ke vzdělání a vědění na dosah

 


Informace pro strávníky jídelny. Jídelna od pondělí 16. 3. 2020 NEVAŘÍ!!!

Potvrzení pro zaměstnavatele při ošetřování dětí do 13 let vystavujeme v pondělí a ve středu od 9.00 do 12.00 hodin (vstup jen s rouškou). Potvrzení lze vystavit i zpětně, po ukončení mimořádných opatření.

 

Na základě opatření vlády České republiky, s platností od 11. 3. 2020, je uzavřena ZŠ Palackého 1351, Moravská Třebová včetně školní družiny a školní jídelny na dobu neurčitou.

Prosím rodiče a žáky o sledování dalších informací na webu školy a EduPage stránkách. Žáci zde budou sledovat zadávání průběžných domácích úkolů.

Mgr. Petr Vágner

ředitel školy

MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ

 


Jídelna, jídelníček, internetová objednávka obědů

Informace ze školní jídelny:

Informace pro strávníky jídelny. Jídelna od pondělí 16. 3. 2020 NEVAŘÍ!!!

Informace, přihláška ke stravování

Informace k internetové objednávce obědů

Provozní řád školní jídelny

jídelníček a internetová objednávka obědů

Výdejní doba obědů:

Jídla se vydávají v době od 11,30 do 14,15 hodin po identifikaci strávníka čipem.
Obědy do jídlonosičů se vydávají od 11,30 do 11,45 a od 14,00 do 14,15 hod.
Změna jídelníčku vyhrazena.

Jídelníček sestavila: Petra Šedá

 

 

 

 

Provoz kanceláře školní jídelny:

Upozornění pro strávníky.

 

 

Důležité.

Od 1. 7. 2015 změna účtu na platbách stravného.

Nové číslo účtu: 217394979/0600

Inkasa u České spořitelny od 1. 7. 2015 zrušena!!!

Platba stravného:
- bankovním převodem

Nařízení ředitele školy, kterým se stanovuje cena oběda pro jednotlivé skupiny strávníků školní jídelny ZŠ Moravská Třebová, Palackého 1351 (platné od 29. 8. 2019).

 

Každému strávníkovi je přidělen variabilní symbol-VS. Strava se platí předem na měsíc nebo delší období školního roku. Zůstatek peněz - kredit je možné kontrolovat na terminálu ve ŠJ nebo prostřednictvím internetu. Odhlášené obědy kredit zvyšují. Zůstatek peněz bude vyplacen v hotovosti na konci školního roku a nebo vždy, kdy strávník ukončí stravování v naší ŠJ. Strávníci, kteří pokračují po hlavních prázdninách, přechází do nového školního roku se stejným kreditem s jakým skončily k 30.6.
Strávníci mají možnost výběru z více druhů jídel. Po připsání peněz na účet školy má strávník obědy zaplaceny - vždy jídlo č.1. Změnu druhu jídla může provést na terminálu ve ŠJ nebo prostřednictvím internetu dle vyvěšených jídelníčků (2 týdny).

 

Telefon:: 461311355

 

Kancelář školní jídelny:Pokorná Kateřina Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 


Přihlášení a odhlášení obědu je nutné provést den dopředu do 12 hodin prostřednictvím terminálu, internetové aplikace nebo na tel. čísle 461 311 355 od 7.00 do 8.00 hod. nebo na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Vždy uvést variabilní symbol strávníka.


Každý strávník si musí zakoupit v kanceláři ŠJ čip pro svoji identifikaci - 120Kč.

Vážení strávníci a rodiče strávníků,

od 13. prosince 2014 má školní jídelna povinnost informovat strávníky o tom, zda se v nabízené potravině nebo pokrmu vyskytují látky nebo produkty vyvolávající alergie nebo nesnášenlivost. Povinnost vyplývá z Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 1169/2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům, které nabývá účinnosti dne 13. prosince 2014. Jedná se o 14 vybraných alergenů určených směrnicí.

Každý alergen má své číslo:

1 obiloviny obsahující lepek

2 korýši

3 vejce

4 ryby

5 podzemnice olejná

6 sójové boby

7 mléko

8 skořápkové plody

9 celer

10 hořčice

11 sezamová semena

12 oxid siřičitý a siřičitany

13 vlčí bob

14 měkkýši

Odpovědnost za správný výběr pokrmu vzhledem k alergiím strávníka je zcela na strávníkovi nebo jeho rodičích. Jídelna má pouze funkci informační stejně tak, jako každý jiný výrobce potravin a pokrmů. Jídelna poskytuje informace ohledně alergenů písemně na nástěnce v chodbě školy u jídelny, nebo na internetovém objednávkovém terminálu.

 

 

Moravská Třebová prosinec 2014 Petra Šedá

vedoucí školní jídelny