logo školy férová škola partnerská škola, ZŠ Jozefa Horáka, Banská Štiavnica, Slovenská republika            

 

Úřední hodiny po dobu karantény jsou pondělí a středa od 9 do 12 hodin.

 

Informace o ředitelském volnu na ZŠ Palackého 1351, Mor. Třebová

                   Na základě §24 zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) vyhlašuji z provozně - ekonomických důvodů dne 29. 6. a 30. 6. 2020  na ZŠ Moravská Třebová, Palackého 1351 ředitelské volno. Školní družina bude v provozu (dle zájmu rodičů).

 Vysvědčení bude žákům vydáno v pátek 26. 6. 2020 dle pokynů třídních učitelů (1. stupeň) a dle rozvrhu na Edupage (2. stupeň).

Mgr. Petr Vágner

V Mor. Třebové 16. 6. 2020

Nařízení ředitele školy.

         Z důvodu uzavření školy v důsledku ohrožení zdraví v souvislosti s výskytem koronaviru je také v měsících duben, květen a červen uzavřena školní družina. Za tyto tři měsíce se nebude vybírat školné za ŠD. Případné přeplatky budou vráceny rodičům v měsíci červenci 2020.

      Moravská  Třebová  26. 5. 2020

                                                                                                 Mgr.  Petr Vágner

                                                                                                       ředitel  školy

Pokyny pro rodiče a žáky k nástupu do školy od 8. 6. 2020 (II. stupeň)

Vážení rodiče, milí žáci, 

zasílám vám pokyny k organizaci II. stupně od 8. do 30. června. Žáci jsou rozděleni do skupin podle abecedního seznamu příjmení (viz příloha 1 HARMONOGRAM). Každá skupina má určenou svoji učebnu. Třídní učitelé vás budou informovat o náplni jednotlivých setkání.

S SEBOU::

-- čestné prohlášení (viz příloha 2 ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ)  - vyplněné a podepsané (s datem vyplnění 6. nebo 7. června) - bez něj nebudou žáci vpuštěni do budovy školy,

- 2 roušky,

- sáček (na použitou roušku),

- přezůvky,

- svačinu a pití (školní jídelna není pro žáky II. stupně v provozu),

- psací a rýsovací potřeby a sešit / blok na poznámky + dle informací poskytnutých TU

PŘED ŠKOLOU

Žáci se sejdou u bočního vchodu do školy, kam se dostaví přesně v čase, který je uvedený v příloze. Před vchodem je zakázáno se shlukovat, žáci budou dodržovat  rozestup 2 metry. Prosím, stoupněte si tak, aby ostatní lidé mohli volně vcházet a vycházet do / z budovy školy.

Ve stanoveném čase si žáky vyzvedne třídní učitel, který je odvede do učebny.

 

VE ŠKOLE

V prostorách školy budou žáci dodržovat rozestup 2 metry.

Po příchodu do školy si žáci vydezinfikují ruce a přezují se.

Při vstupu do třídy si každý žák povinně vydezinfikuje ruce. V lavicích bude sedět každý žák sám. 

V budově školy i ve třídě jsou žáci povinni nosit roušku.

Po skončení vyučovacího bloku učitel odvede žáky zpět před boční vchod budovy školy, odkud okamžitě budou odcházet.

Pro žáky jsou vyhrazeny toalety ve 2. patře. V těchto prostorách je též zakázáno shlukovat se a je třeba dodržovat povinný rozestup. 

 

Během celého pobytu ve škole je nutné důsledně dbát na hygienické návyky. Jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy.

 

V případě nevolnosti musí žák ihned tuto skutečnost nahlásit vyučujícímu.

 

V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat třídního učitele nebo mne.

 

S pozdravem

Mgr. Bc. František Zeman, zástupce ředitele

příloha 1 HARMONOGRAM       příloha 2 ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ

 

Pokyny pro rodiče a žáky k nástupu do školy od 25. 5. 2020 (I. stupeň)

 

Vyhláška MŠMT.

VYHLÁŠKA ze dne 27. dubna 2020 o hodnocení výsledků vzdělávání žáků ve druhém pololetí školního roku 2019/2020.

 

Zápis do 1. třídy 2020.

Rozhodnutí o přijetí dítěte bude zveřejněno na webových stránkách školy během května.

Rozhodnutí o nepřijetí bude posláno zákonným zástupcům do 18/5 2020, ostatní děti jsou přijaty.

Po ukončení mimořádných událostí uspořádáme setkání s rodiči zapsaných dětí zaměřené na seznámení se s prostředím školy, vzdělávacím programem a učiteli, termín bude upřesněn. 


Online výuka a informace v době nouzového stavu.

 

 Školský portál Pardubického kraje - Klíč ke vzdělání a vědění na dosah

 


Informace pro strávníky jídelny. Jídelna od pondělí 16. 3. 2020 NEVAŘÍ!!!

Potvrzení pro zaměstnavatele při ošetřování dětí do 13 let vystavujeme v pondělí a ve středu od 9.00 do 12.00 hodin (vstup jen s rouškou). Potvrzení lze vystavit i zpětně, po ukončení mimořádných opatření.

 

Na základě opatření vlády České republiky, s platností od 11. 3. 2020, je uzavřena ZŠ Palackého 1351, Moravská Třebová včetně školní družiny a školní jídelny na dobu neurčitou.

Prosím rodiče a žáky o sledování dalších informací na webu školy a EduPage stránkách. Žáci zde budou sledovat zadávání průběžných domácích úkolů.

Mgr. Petr Vágner

ředitel školy

MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ

 


Jídelna, jídelníček, internetová objednávka obědů

Informace ze školní jídelny:

Informace pro strávníky jídelny. Jídelna od pondělí 16. 3. 2020 NEVAŘÍ!!!

Informace, přihláška ke stravování

Informace k internetové objednávce obědů

Provozní řád školní jídelny

jídelníček a internetová objednávka obědů

Výdejní doba obědů:

Jídla se vydávají v době od 11,30 do 14,15 hodin po identifikaci strávníka čipem.
Obědy do jídlonosičů se vydávají od 11,30 do 11,45 a od 14,00 do 14,15 hod.
Změna jídelníčku vyhrazena.

Jídelníček sestavila: Petra Šedá

 

 

 

 

Provoz kanceláře školní jídelny:

 

Do prázdnin každý pracovní den od 7 do 11 hodin.

 

Provoz kanceláře ŠJ v době prázdnin:

1.- 3. 7. 2020 8 – 10 hodin.

7. - 10. 7. 2020 8 – 10 hodin.

17. – 21. 8. 2020 8 – 12 hodin.

24. – 28., 31.8.2020 8 – 12 hodin.

25., 27. 8 - út, čt 13 – 15.30 hodin.

 

Rodiče budoucích prvňáčků si musí přijít koupit čip – 120 Kč, i když přihlášku již odevzdali !!! Bez čipu nepůjdou přihlásit obědy !!!

 

Důležité.

Od 1. 7. 2015 změna účtu na platbách stravného.

Nové číslo účtu: 217394979/0600

Inkasa u České spořitelny od 1. 7. 2015 zrušena!!!

Platba stravného:
- bankovním převodem

Nařízení ředitele školy, kterým se stanovuje cena oběda pro jednotlivé skupiny strávníků školní jídelny ZŠ Moravská Třebová, Palackého 1351 (platné od 29. 8. 2019).

 

Každému strávníkovi je přidělen variabilní symbol-VS. Strava se platí předem na měsíc nebo delší období školního roku. Zůstatek peněz - kredit je možné kontrolovat na terminálu ve ŠJ nebo prostřednictvím internetu. Odhlášené obědy kredit zvyšují. Zůstatek peněz bude vyplacen v hotovosti na konci školního roku a nebo vždy, kdy strávník ukončí stravování v naší ŠJ. Strávníci, kteří pokračují po hlavních prázdninách, přechází do nového školního roku se stejným kreditem s jakým skončily k 30.6.
Strávníci mají možnost výběru z více druhů jídel. Po připsání peněz na účet školy má strávník obědy zaplaceny - vždy jídlo č.1. Změnu druhu jídla může provést na terminálu ve ŠJ nebo prostřednictvím internetu dle vyvěšených jídelníčků (2 týdny).

 

Telefon:: 461311355

 

Kancelář školní jídelny:Pokorná Kateřina Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 


Přihlášení a odhlášení obědu je nutné provést den dopředu do 12 hodin prostřednictvím terminálu, internetové aplikace nebo na tel. čísle 461 311 355 od 7.00 do 8.00 hod. nebo na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Vždy uvést variabilní symbol strávníka.


Každý strávník si musí zakoupit v kanceláři ŠJ čip pro svoji identifikaci - 120Kč.

Vážení strávníci a rodiče strávníků,

od 13. prosince 2014 má školní jídelna povinnost informovat strávníky o tom, zda se v nabízené potravině nebo pokrmu vyskytují látky nebo produkty vyvolávající alergie nebo nesnášenlivost. Povinnost vyplývá z Nařízení Evropského parlamentu a Rady EU č. 1169/2011 o poskytování informací o potravinách spotřebitelům, které nabývá účinnosti dne 13. prosince 2014. Jedná se o 14 vybraných alergenů určených směrnicí.

Každý alergen má své číslo:

1 obiloviny obsahující lepek

2 korýši

3 vejce

4 ryby

5 podzemnice olejná

6 sójové boby

7 mléko

8 skořápkové plody

9 celer

10 hořčice

11 sezamová semena

12 oxid siřičitý a siřičitany

13 vlčí bob

14 měkkýši

Odpovědnost za správný výběr pokrmu vzhledem k alergiím strávníka je zcela na strávníkovi nebo jeho rodičích. Jídelna má pouze funkci informační stejně tak, jako každý jiný výrobce potravin a pokrmů. Jídelna poskytuje informace ohledně alergenů písemně na nástěnce v chodbě školy u jídelny, nebo na internetovém objednávkovém terminálu.

 

 

Moravská Třebová prosinec 2014 Petra Šedá

vedoucí školní jídelny